VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

GOD JUL!


Ja tenk om Julen hadde vært hvit med blå himmel. 
Men snøen kommer vel etter hvert håper jeg. 
I mellomtiden får vi kjenne på regn og vind. 

Ønsker alle som titter innom her en riktig 
G O D   J U L

   

10 kommentarer:

  1. God Jul til deg og dine Jill!

    Flott bilde!

    SvarSlett
  2. God Jul Jill og Nansen:)

    Bente -:)

    SvarSlett
  3. God jul til dere Jil og Nansen :-)

    SvarSlett
  4. Hello Jill,
    Very funny picture. I think we must wait for a longtime for a real winter.
    In the Netherlands it is 15 degrees now. It looks like spring.

    I wish you a Happy Christmas!!

    Many greetings,
    Marco

    SvarSlett
  5. Friskt og flott julebilde til å bli glad av! Riktig god jul!

    SvarSlett
  6. God Jul til deg og skjønne Nansen! :)
    Snø blir det nok denne vinteren også.

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)