VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Hverdagsglimt fra øya.










Dei gode stundene i hverdagen, disse stundene etter jobb som får pulsen ned
og hodet klart. En tusletur ute til havet som er nærmeste nabo. Naturkreftene som 
er til å ta og føle på når det stormer som værst. Krefter som smitter litt og man
 kan ta med videre i hverdagen.....:))

[ turene er fra siste 3 ukene ]

Du kan se noen filmsnutter på 
INSTAGRAM

8 kommentarer:

  1. ÅH! Der var du ja :-)
    Nydelege glimt!
    Takk at du deler!!

    klem

    SvarSlett
  2. Herlig med livet ute på kysten <3 savner lyden av bølgene som slår inn, og vatnet som bruser. herlig innlegg Jill <3
    Håpe du får ei fin fin tur uke :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Very nice - but today is the dog of the Star :-)

    Greetings - Monika

    SvarSlett
  4. You're lucky to be in a beautiful place and be able to do these trekkings forever!
    Nothing better than clear your mind after a day's work!

    Take care!

    Bia <°)))<

    SvarSlett
  5. Masse fine bilder til herlig inspirasjon.

    SvarSlett
  6. Herlige hverdagsglimt😊
    Det er jo hverdagene vi har flest av og jeg håper du får mange gode hverdagsglimt denne uken som gir deg glede og energi!! Du sprer iallefall lyst til å gjøre det samme ved at du deler med meg/oss både her og på instagram. Tusen takk og ha ein flott uke videre 😊

    SvarSlett
  7. massevis av flotte bilder !!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)