VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Happy New Year!


My favorite spot 2014! 

The first hike in 2014 at Frostadtinden with minus 8 degress and the
 was blowing like 11 m/s from the north! Pretty cold, but i loved this hike.

I'm thinking that this was the camp that gave me the most experience this year.
This was only the beginning for me and I am looking forward to new goals 
and camps in 2015. Maybe we will meet in the mountains...who knows!

Take care,  give hugs, laugh a lot, run in the sand without shoes,
be naked in the nature, swim in a mountain water, and don`t forget to sit 
all by yourself on a mountain top. Then you have a good year whatever.

Happy New Year!

#helsport#huldreheimen#devold#devoldambassadør#devoldofnorway

9 kommentarer:

  1. Blir spennende og følge deg på dine turer med Nansen.Riktigt fint bilde!
    ╲\╭┓══════════ ♥♥ ══════════ ┏╮/╱
    ╭★ ╯°”˜˜”°☆ ℋAPPY NℰW YℰAℛ ☆°”˜˜”°╰★ ╮
    ┗╯\╲═════════ 2015 ═════════ ╱/╰┛

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår, Jill! Gleder meg til å se nye turbilder fra deg i 2015. :)

    SvarSlett
  3. Godt år Jill og Nansen!
    Gleder meg til å følge dere på turer i det nye året!

    Bente -:)

    SvarSlett
  4. Ikke de dumme tanker for 2015 det:) riktig godt turår!

    SvarSlett
  5. Godt nytt og opplevelses rikt år - KlemKKann

    SvarSlett
  6. Det skulle vært utrolig gøy å være med deg engang!
    Dag -:)

    SvarSlett
  7. Godt nytt år til deg kjære du, håper 2015 blir alt du ønsker:)
    Jeg ser frem til å "følge" deg og Nansen på flere turer, og se de vakre bildene du deler.

    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)