VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Camp Eltrane



#devold #devoldambassadør #devoldofnorway


#huldreheimen#helsport    #devold #devoldambassadør #devoldofnorway
Sjokomelk og skive med brunost - alltid en favoritt! #devold #devoldambassadør #devoldofnorway

 k  v  e  l  d  s   s  t  u  n  d

Mer en tusen ord!

 

#huldreheimen#helsport


m  o  r  g  e  n   s  t  u  n  d

Tidlig ute av teltet for å sjekke om forholdene ligger til rette for å starte dagen! 
Hjemturen var bare å begynne på da vi skulle hjem til senvakt.

Morgensol smelter rim...vakkert lite skue.

I skrivende stund sitter jeg ved bålet og varmer meg mens solen som har gått
 ned farver himmelen gyllen og varm i farger. Det er helt vindstille og flammene fra bålet
beveger seg i en rolig dans. Helt alene ute ved Eltraneset mens Nansen springer fri og 
lykkelig rundt uten en eneste bekymring vil jeg tro, nyter jeg denne stille kvelden.

Månen kom opp ca 23.30 og nesten i samme sekund startet en kjærlighetsyk hjort
kvader i øst og vest. Og hjorten sang seg inn i det seneste nattetimene. Jeg var altfor
trett til å sjekke om nordlyset gjestet. Klarte å myse ut i 23 tiden og da så jeg noe så vidt!

l i v e t`s  p å f y l l ]


Vi våknet iallefall til frossent kaffevann og rim så det har jo vært
noe kaldt i natt. Men med god sovepose ( Helsport Huldreheimen) merinoull
 fra Devold på kroppen og Nansen tett inntil ja da blir det ikke kaldt!

f  i  n     t  u  r    h  e  l  g!
#devold #devoldambassadør #devoldofnorway

9 kommentarer:

  1. takk for at du delte også denne turen med oss. litt missunellig jeg :-)

    SvarSlett
  2. Hurra! Du har ikke lukket blogg lenger. Jeg har savnet å kikke innom bloggen din, Jill.
    F*A*N*T*A*S*T*I*S*K*E bilder!

    God helg. På tur antar jeg?

    SvarSlett
  3. Nyter det gode liv ofte du. Så godt å se. Nydelige fortellende bilder igjen :)

    SvarSlett
  4. Det der var virkelig flott plassering av en camp! Kjenner sjøl at telttur drar, men tidspunkt da. Sukk... får heller nyte dine fantastiske bilder i mellomtiden ;-)
    Rett herlig Jill!! :)))

    SvarSlett
  5. First time visiting. This a an incredibly beautiful area and I love your photos and your dog!

    SvarSlett
  6. Hello Jill, what a beautiful place to camp.. The views are gorgeous and Nansen is always a pretty sight to see. Great post and photos.. Enjoy your day and the week ahead!

    SvarSlett
  7. Underbara bilder!! Så otroligt vackert landskap och vilken utsikt!! Vill dit jag med :))

    SvarSlett
  8. Flotte bilder som alltid - du og dine flotte turer - og Nansen er til stor inspirasjon - tusen takk.
    Ha en finfin onsdag.
    KlemKKann

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder fra turen, sikkert en flott opplevelse!!
    Fine bilder i innlegg under her også :-) - og så fin tur du hadde sammen med barnebarnet!:-)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)