VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Bøverbotn


Det er blant fjell, vidder og tinder man får ro og styrke i kroppen!
 

 Gleder meg til å telte her i sommer!


Livet - pust inn og nyt roen.
Balanse og fokus ....

 Skummelt sier Nansen, litt pysete av seg:)) Fossen var enorm.


Bøverbotn var absolutt en flott tur med enorme fossefall, fuglesang og båldufter!
Så utrolig inspirerende å få besøke nye steder, og det blir helt sikkert telttur til sommeren her.
Mange av fjellene her oppe ligger på 1100 til nesten 1400 m.o.h og jeg håper jeg
får bestige noen av dem. Flust med flotte fjellturer som ligger å venter. Bjorli ligger
jo alt oppe ved ca 550 -600 moh så det blir ikke lange turen å gå opp.

Nero og Nansen er så utrolig glade i hverandre at det er morro å se hvor dem kan
passe på hverandre. Mange kjekke folk som vil klappe:))

Vel nede ved hytten ble det et iskald og deilig raskt bad i en veldig høy elv.
Takk for en super helg fine gjengen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)