Sommerdag på Storhornet ♥

 Har alltid drømt om å være mørk og mystisk...voff!

 Et glimt av Giske som forbereder seg så smått til sommerfesten.
 


 Sitte på en stein å se utover havet...luftige tanker om sol og sommer!

 Dei vakreste stier med utsikt mot hav og fjell. 

 I det vannet fikk jeg vasket Nansen litt, myrskit sitter godt!
 Lille Sukkertoppen og Ålesund by.
 Dei to hvite båtene er mine gode kollegaer som er ute å actinerer :)))
 Runde og havet.

 Så var vi oppe.
Instagram: #devold#devoldambassadør#devoldpåtur
 "Toppen" av lykke! Det er i slik utsikt kaffekoppen smaker ekstra godt.
Ålesund.
Sunnmørstinder. 
 Det er jo bare så utrolig vakkert her i Giske kommune med all utsikten Storhornet har å by på.

 Hurtigruten viser så vidt ved Ålesund.
 Jammen fant jeg ikke en ren vinkel å ta bilde av Nansen:)))
 Så mye å se på en gang.....
 Vi måtte bade hjemme uansett! Men deilig å kjøle ned buken.
 Så var det dette hjertesukket da! Og her bor vi!! 
Tenk å få oppleve slike vakre dager..

Tenk å få et slikt vær på en fridag og det uten planer. Men jammen havnet vi ikke
på Storhornet. En sommerdag i April må jo bare nytes i fulle drag.

Vel varmt til Nansen som ikke har begynt å slippe vinterpelsen ennå. 
Fri som han går ble han plutselig borte idag. Jeg ropte men 
ingen Nansen å se. Før jeg ser han ligger å boller
seg i en sort sort myr. Jeg holdt på å le meg ihjel!
 Hadde jeg bare rukket å filme:)))

Glade folk på vandring og det ble til av vi slo av en prat både her og der. På toppen
gamle kjente som var veldig hyggelig å treffe:))) Ved kveldingen var det bare å tuslet 
seg ut på Langeneset for å se på solnedgangen. Så utrolig vakkert vi bor her ute i havet

Ønsker dere gode dager fremover 

Kommentarer

  1. Flotte turbilder!! Og for en fantastisk natur dere har rundt dere!! Nansen kler jo godt å være mørk og mystisk he, he! :-)

    SvarSlett
  2. Så härlig han ser ut, nansen!! :)) och toppenbilder från er storslagna natur! Vill dit, snart :))

    SvarSlett
  3. Det gjelder å benytte sjansen for gjørme-bad når en har sjansen, folk reiser jo halve verden for å oppleve akkurat det, men skal si jeg lo jeg også når jeg så bildet i går, er det mulig lissom!!?? deilig å få inn i stua etterpå, sukk...

    Du vandrer på verdens tak du Jill, en utsikt en blir helt målløs av!!

    Nyt helga, enn hvor ferden går! Anneklem.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder som alltid! :) Og for et FANTASTISK vær!! Ja, det gjelder helt klart å nyte sommerdagene mens det varer.
    God tur! :)
    Camilla

    SvarSlett
  5. Nansen måste ha gillat att rulla sig i det.....ha ha ha
    Superbilder du alltid visar,top job!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)