VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Påskestemning på Sulavardane

Nansen er som alltid klar for tur. Veldig glad for å ha fri idag!!

 Ferske skispor nedover fjellsiden.
 Vi ble kjent med to flotte jenter i dag og Nansen ble imponert over hoppene til Mira!!

Nansen er bare så glad i mennesker og dyr....Nansen, Ida, Mira og en liten varde..
Ut mot havet og øyrike der ute.

Ida var en mye bedre fotograf en fotostativet mitt:))


 Ida og Mira klar til å ta turen over fjellet. Nansen sprang etter han ville være med! Type altså!! :))
 Nansen er akkurat så snill som han ser ut.
 Så fikk vi nyte nesten en hel time alene før det kom flere glade mennesker som ville slå av en prat:)
Utsikt mot herlige sunnmørsalper.
Check out Instagram:  #devoldpåtur #merinoull #devoldambassadør #devold #ilovedevold

Hadde jeg ikke skulle på jobb i morgen hadde Huldreheimen og teltet blitt med! #vaude
 Det er alltid snippe å se seg tilbake og vite at nå skal vi ned igjen. Men veldig takknemlige for turen vi fikk!
Nydelig ettermiddagslys.


Dagen idag var en veldig fin dag å ha fri på! Etter en liten time med behandling
fikk vi endelig starte på den snefylte og solrike turen opp til Sulavardane.
Tur stegjernene mine kom absolutt godt med idag.  På vei opp ble vi kjent med Ida og Mira.
Nansen og Mira fant tonen raskt og sprang fri av hjertens lyst. Et herlig syn.

bål som knitrer
så mange glade mennesker
blå himmel og plutselig blikkstille
grillmør, kaffe og sjokolade
fugler som kvitret
elven som klukket
solen varmet så utrolig godt
vår og påskestemning
& et koselig bekjentskap

Alt dette vakre sitter nå godt i kroppen og det kan man leve på en liten stund.
Dagene fremover lover blå himmel og sol. Håper jeg får ta med Huldreheimen
min til helgen å sove ute. Nansen er enig i at det er en god ide!

Takk jenter & Nansen for en kjempefin tur!

8 kommentarer:

  1. ♥ Fine dere to!

    SvarSlett
  2. Lovely images.. and It is nice that Nansen has a friend.. Have a happy day!

    SvarSlett
  3. You are a goddess!

    ALOHA from Honolulu
    ComfortSpiral

    =^..^= <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk for turen Jill, blir aldri lei av de friske bildene av deg og fineste turkammeraten:)
    Og det ser bra ut for overnatting i Huldreheimen ser jeg, i morgen får vi jo rene sommerværet her (ikke det at jeg tror ruskete vær hadde stoppet deg heller;).
    Varm klem,
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Du fanger alltid glede og en følelse av frihet i dine bilder, jeg liker det så godt. Glede er et ord som naturlig dukker opp når jeg ser dine vakre bilder Jill. Og ikke minst er herlige Nansen med på å forsterke inntrykket :)

    SvarSlett
  6. Åh kor herlig!!!! Ikke bar litt misunnelig en gang....!!!

    SvarSlett
  7. Så vackra bilder!
    Läckert med huset , tänk att bo där med den utsikten.
    M//

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)