VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Kvalvika, Lofoten











Ryten i bakgrunnen


Panorama av Kvalvika med Ryten til høyre.




En liten times gange fra Fredvang over fjellet ligger et bortgjemt lite paradis mellom høye
tinder å venter på deg. Hvit sand og blågrønt hav nesten som hjemme bare større og vakrere. Helt 
klart at Kvalvika var ekstra gjestefri idag med sine varme solstråler som ønsket deg velkommen.

fyre opp bålet & kaffekjelen
nyte viltgryte ( igjen)
kjenne solen som varmer sjel & kropp
havet som omfavner deg med sine friske havdønninger
lage avtrykk i sanden & telle skyer
dele en brødblings med sauene
spille beach volley om du har ball.....
litt tanke terapi fra en stein med havutsikt
eller du kan løpe frem og tilbake i sanden uten grunn....

Noen telter og andre er bare på dagstur som oss. Herlig å løpe ut i 
det friske norskehavet. Nesten som jeg lurer på om havet hjemme en litt varmere.

...Takk takk Lofoten for en slik vakker velkomst!...

5 kommentarer:

  1. Wow, what a lovely day to be near the water. Pretty beach! The sky looks beautiful as is the lovely scenery. Wonderful photos! Have a happy weekend!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder; du kan virkelig fange naturen i kamera på en veldig fin måte! Kos dere på tur! (Så tøff du er som bader...brrrr...) :-)

    SvarSlett
  3. I like a cup of coffee by the fire where the mountains meet the sea.
    How cold was that water maybe not a swim.
    Merle...............

    SvarSlett
  4. Diiiiit vil jeg også :-) Nydelig - som et kyss mot øyet :-)

    Nyt livet <3

    SvarSlett
  5. Makalöst vackert!!! Vill dit NU på stört :))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)