VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Fargerik hjemkost ♥




Lang vei hjem, litt hit og en smule ditt så var vi hjemme fra Rørosvidda.
Men i det vi kjører ut av tunnelen og kjenner den kjente havlukten ( og regnet ....)
åpenbarer det seg en fantastisk solnedgang bak tykk tåke.

I ren beundring svingte vi av til venstre før vi fikk sukk for oss 
istedenfor hjem. Vi måtte bare på Sagabu ( et sted ved Blimsanden - havet ) 
for å ta inn alle disse vakre fargene.  Og solen - ja solen var så stor og rund
som den fineste appelsinen der den hang rett over havgapet. 

En kan jo få lov å føle seg litt ekstra velkommen hjem da.

- - - - - -

SOMMER OG SOL OG 0VER 25 GRADER PÅ RØROSVIDDA.
PEISKOS  ( med  åpen ytterdør ) OG ROLIGE TURER. EN SVIPP  INNOM FÛNNESDALEN I SVERIGE
FOR Å SE LITT HER OG LITT DER.


Forsatt fin pinse til deg:)

5 kommentarer:

  1. Gylden velkomst/hjemkomst!

    Blir nesten salig av sånt:)

    SvarSlett
  2. For noen fantastiske farger, utrolig vakkert. Det må være godt å kunne komme hjem til noe slikt. :0)

    SvarSlett
  3. Det var virkelig en fabelaktig hjemkomst! Nydelig!! Naturen er fantastisk og overveldende ♥

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott bilde - og så fint å kome heim til ei slik utsikt:-))

    SvarSlett
  5. Salig igår - so det pleie idag jenter:))

    Vi satser knallhardt på en flott sommer. Jo fler som tror jo mer sol blir det...

    Optimist...igjen:)))

    Solrik optimistisk klem fra meg:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)