VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Min lille Tahe ...



Før jeg la ut traff jeg to av mine
GULLKLUMPER
som fikk prøvesitte kajakken
til fantetanta:)

Men må spør foreldrene om jeg får legge ut bildet først:))
...og det fikk jeg lov til:))
Kommende kajakkpadlere, helt klart!

Har endelig fått tatt av roret på kajakken
og satt i det norske flagg:))


Det blei nå veldig til stas!

4 kommentarer:

  1. Да здравствует Норвегия!

    SvarSlett
  2. Дзякуй, гэта было прыгожа пакласці:)) мы павінны клапаціцца адзін пра аднаго. Свет і любоў! Спадзяюся, што я напісаў правільна:)

    SvarSlett
  3. Alas, I do not know Norwegian. But I can write in Russian and English. You have a great blog. You show your nature and love for her. We look forward to new pictures ...)))

    SvarSlett
  4. Thanks Aleksandr:) I appreciate that you like my blog. I know that google has a translator that you can read the blog in the language you want. Maybe you can try it. And you are welcome to follow the blog:))
    Looked at your blog and saw all your nice pictures. Especially liked the winter photos:) Russia is beautiful:)

    Take care c",)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)