VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Kveldstur på Gamlemsveten - vakker solnedgang

4 glade eventyrere.

Roald view - drømmeutsikt!

Tankene flyter langt ut i horisonten.


Vi sang, lo, danset og frydet oss stort over

solen
været
naturen
matpakken
selskapet
fantenansen
og ikke minst
livet!

Vi alle fire sovner nok med et stort smil rundt snuten og munnen i kveld:)
Takk for en fantastisk herlig fjelltur Anette og Vilde!

Hva er en bedre kveldstur en dette...

2 kommentarer:

  1. For en utrolig nydelig kveld!

    D:)

    SvarSlett
  2. Vi gikk både opp og ned med et smil:)))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)