VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Paella i Alnesfjøren








Å skåle for livet selv med lyden av bårebrusen
fra Alnes sine vakre kraftfulle strender i bakgrunnen,
gir deg egentlig tanker om at dagen aldri må ta slutt:)

Vi tre, bårebrusen, solen og herlig blå himmel. Til og med vinden
tuslet bare helt stille forbi....det ellers så kraftfulle havet bydde
bare på små dønninger som du hørte vagt i bakgrunnen.
Man kan ikke annet en føle seg ekstra livssterk i sådan stund.

Kokken - vår gode venn Sven, en spansktalende nordlening
serverer ikke bare gode historier men også nydelig gourmemat.
Hvem sier nei til en invitasjon til spansk hjemmelaget
Paella a la Sven tilberedt i fjøresteinene....

Kun ferskvarer som bl.annet torsk, blekksprut, scampi, skjell
Spennende krydder som safran og chilli.

HIMMELSK GODT!

Takk for en gourme opplevelse i Alnesfjøren
på denne vakre solfylte kvelden.

Vi er beriket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)