VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Opplevelsesrik kveldstur med Siv



Jomfrutur for PINK LADY og KAPTEIN SIV....
kjempe fornøyd med sin Tahe wind 505. Flotte linjer på kajakken og den går ganske raskt i sjøen.
Fra 2-3 fly som kom for landing. 3-4 seler som dukket opp. Stort cruiseskip. Krabber som krøp langs den grønne sandbunnen. Fugler som hadde lyst å holde oss med selskap. En absolutt minneverdig kveld ute på Roaldsfjorden.

VÆRFORHOLD:
Overskyet. 0,1 – 0,2 mm 10° Lett bris, 2-3 m/s fra vest-sørvest.

Fikk en herlig regnbye på veg hjem. Siv hadde glemt vannfast makeup!!! En forfriskende tur, var inne i havnen kl 23.00. Lagt planer om en nattur rund Vigra og gleder oss stor til det! Herlig avslutning på en ganske kompakt dag på kontoret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)