VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

1.Mai - Catching the Light by Kayak



Fantastisk lørdagskveld i havgapet.

Haglbyer
Regnbyer
småkuling
og helt blikkstille.
Omtrent alt på 2-3 timer.
Spennende lys og et fantastisk skue.
Det var bare jeg og fuglene som duvet i det
enorme dønningene som var ute i havet.

Blir aldri lei av å ta inn dette fantastiske
lysspillet når solen tar farvel med dagen.
En like fantastisk opplevelse hver gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)